Framtidsoptimism

Efter ett okänt antal timmars arbete på mitt fördjupningsarbete om backpackingkulturen börjar jag sakta men säkert känna mig färdig. Ganska lägligt eftersom det ska lämnas in imorgon, och med närmare 17 sidor kan jag tycka att det är mer än lagom.
I detta nu börjar jag också få en rejält lovande syn på den närmaste framtiden. Hur tanken inte ens har slagit mig tidigare kan jag inte förstå, men varför inte inse värdet av internationella kontakter och bekantskaper när man verkligen kan ha nytta av det? Min käre vän i Peru innebär ju gedigna möjligheter att faktiskt kunna resa, och när jag långt om länge verkligen fattat detta så börjar idéerna allt mer att ta fart. Msn är just nu en sprakande kavalkad av planer och filöverföring, och jag hoppas på att visionerna kan omsättas till verklighet. Hösten är kanske räddad i alla fall!

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback