Försvunnet inlägg

Alldeles nyss råkade jag bli av med ett riktigt långt och optimistiskt blogginlägg som var proppfullt med glädje och lycka efter dagen idag. Istället tvingas jag att komprimera ihop dessa ljuspunkter i ett par halvtaskiga rader på grund av brist på energi och uppgivenhet över datorkraschen, och då blir det i regel ingen höjdare.

I vilket fall som helst så kan jag sträcka mig till att bjuda på att jag nyss varvade ner från min lyckade arbetsdag genom att genomföra ett elektroniskt horoskop. Detta fastslog bland annat att

  • min favoritfärg (läs röd) innebär att jag är uppmärksam på mitt liv och är full av kärlek
  • jag försöker njuta av livet till fullo och att mitt kärleksliv snart ska börja blomstra
  • året kommer att bli bra för mig och att jag kommer att upptäcka att jag är förälskad
  • jag är en spontan person som föredrar äventyr
  • mitt liv kommer att ta en ny vändning som är till det bättre för mig och som kommer att göra mig glad

Och det låter ju ändån jäkligt najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback