Det funkar nog ändååå

Dagen blev en riktigt mysfredag efter det att vi slutade framåt 12-tiden. Helgen (och lovet) inleddes med Nova med Marina, och efter att vi kollat runt i affärerna drog vi vidare hemåt för att ta det lugnt, kolla Oprah och lite Top Model.
På kvällen var det dags för konsert med Madde och kvällens attraktion var Hästpojken på Mejeriet. Jag tyckte seriöst synd om killarna som inte riktigt klarade av att fylla lokalerna, men i vilket fall som helst så var det himlans najs. Det roligaste kan mycket väl ha varit då jag högt och tydligt började skrika att jag inte kunde öppna dörren vartefter vakten försiktigt men vänligt påpekade att det var fel dörr jag stod och ryckte i. Antagligen bra mycket roligare live, men i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback