Slit och släng

Ännu en dag är lagd att arkiveras och denna onsdagen började riktigt, riktigt sömnigt. När jag kom till jobbet kände jag mig riktigt sliten, vilket kanske inte var så konstigt eftersom jag slocknade ganska sent igårkväll/natt. Det fanns däremot en anledning till det, en mycket bra anledning, och det var riktigt trevligt att sitta uppe och prata med dig. Hade jag kunnat hade jag stannat uppe tills det hade börjat ljusna.

På det hela taget blev det en helt okej dag med ganska mycket folk i parken. Sen kan vi ju tillägga att vi var ganska många som jobbade, vilket välkommet resulterade i att vi kunde sluta redan fem. Precis i rättan tid till att kvällssolen skulle hitta fram lagom till kvällens beachhandbollspass. Även om planen till en början var ockuperad av EHFs knattelag och att vi under tiden fick nöja oss med skott mot ena målet. Någon timme senare stack dom (som tur var) och det blev till att kasta sig i sanden för hela slanten. Ett härligt slut på en skön sommardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback