Inställt Ven

På något vänster blev det ännu en sen natt som lades till räkningen. Jag vet att jag dyrt och heligt gett mitt ord på att jag skulle gå och lägga mig i tid, och det gjorde jag faktiskt, men då jag senare fick sms och vaknade igen ville jag inget hellre än att fortsätta prata. Tidsuppfattningen var inte den bästa men det var däremot sällskapet.

Idag var det inplanerat att jag och Arzana skulle ta en tripp över till Ven, men efter en snabb överblick på både min förkylning och vädret bestämde vi att skjuta fram det. Ven gör ju sig lite bättre i sol och värme, och med tanke på att det hela dagen har åskat och regnat tog vi ett verkligt rätt beslut. Förhoppningsvis kan vi ju hitta en dag (någon gång innan sommarn är till ända) då jag inte sliter på Sodexho och då fröken Abazi är ledig från sitt slit på ålderdomshemmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback