Helgen (och måndan)

Med facit i hand hade jag ingenting att oroa mig för. Det var en riktig härlig helg som slutade igår (rätt sent på natten) och det var med en hel del strapatser som det hela rundades av.

Under helgen som gått har jag med mycket trevligt sällskap druckit latte (och blivit mer eller mindre utslängd från uteserveringen), fått en bil instängd i parkeringshuset Anna, jobbat sena kvällar på djurparken (där vi trott att vi aldrig mera skulle komma hem, alternativt att vi skulle dö på plats i backen) och kollat fotboll och haft en riktigt mysig söndag. Det känns ganska tråkigt att det är så långt till nästa fredag, men med tanke på att veckan fram till dess är ganska fullspäckad ska det väl gå hyfsat snabbt ändån.

I detta nu är jag nyss hemkommen från Ikea och ska i detta nu se till att montera ihop min nya säng. Från och med idag kommer jag att sova riktigt härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback