Brist på socialt

Idag har jag nåtts av en högre insikt, nämligen den att det inte är särskilt skoj att vara ledig när alla andra jobbar. I det långa loppet blir det ganska tråkigt, och med tanke på att det hittills bara gått en dag (och jag redan plågas av tristess) ser det inte ljust ut framöver. Att jag dessutom blivit sjuk och febrig gör inte det hela bättre, och blir det inte bättre med öronen imorgon ser det ut som det blir kliniken. En penicillinkur nu hade ju inte varit roligt.

Förutom en körlektion imorse följd av lite genomfart till Lund har dagen varit tankspridd. På det hela taget har det inte hänt för mycket, och jag har haft (för mycket) tid till att ägna mig åt värdsliga grejer såsom Facebook och bilder. Den sociala stimulansen har alltså varit skrämmande låg på Lindvägen denna måndag, vilket som i alla fall blev bättre framåt kvällen. Det blev en hel del msn och det var mycket trevligt att prata med dig. Det ser vi fram emot att göra mer imorgon.

I detta nu är det P4 som strömmar ur högtalarna på rummet. Tidigare ikväll gjorde jag och Jönne nämligen en deal om att sommarkvällarna och nätterna från och med idag ska tillbringas till tonerna av
Karlavagnen, och ur detta fria samtalsforum ska det skapas ännu mera bildning. Kanske funkar en podcast av detta ännu bättre.


Kommentarer
Postat av: Linda

Isch! Du får minsann ta och krya på dig. Förresten fixade jag nyss det där med youtubeklipp ^^ Mäkta stolt över mig själv, haha. Tack fö hjälpen :


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback