16 juni

Så var det poolen idag och världens bästa väder. Ösregn. Molnigt. Hagel. Åska. Ännu mera regn. Helt perfekt egentligen, kunde sluta redan tjugo över tre. Dessutom blev det solsken så fort jag skrivit ut mig, så jag börjar tro att de högre makterna står på min sida denna måndag.

Efter jobb bar det in till Lund för att träffa Evelina. Efter att vi stått i kö på Skånetrafiken blev det flanerande i city, och PMS-barnet Delija lyckades välta ner halsband till höger och vänster i de flesta av affärerna. Hon är för go den där albanen, och då det började gå upp för oss att vi inte längre går i samma klass blev det hela ganska konstigt. Det blev däremot fortsatta resplaner inför nästa sommar. Jag är nämligen redan förälskad i Gjakova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback