Eslövs nightout

Den något impulsiva utekvällen visade sig bli riktigt trevlig. Det började med Glorias tillsammans med Chris i Lund där det käkades dyr (!) middag och dracks, typ, förbjuden cider som blev okej ändån. Mitt i allting lyckades Chris alldeles obemärkt att stänga av mobilen, glömma pinkoden, långt om länge få tag på den för att sedan bli uppringd av "Det vet jag inte" som spelade saxofon och var från Eslöv. Samtalet gjorde oss snabbt sugna på att byta stad och vi for bort med pågatåget bort till Eslöv.

Väl i Eslöv blev det Gästgivaren där vi mötte Joppe, Sanne, Elin och Virre. Det började dras flera cider och piggelin/tequila rose shots, och i takt med att timmarna blev sena dök det upp allt mer folk. Vi fick besök av Arzana, det kartlades liv, Chris hamnade i spelberoendet och vann 78,50 på banditen och det mottogs samtal från en stirrig fröken Svegrup. Hon var lite nojjig att morgondagen skulle bli hård på Björnberget och parken, och för att stilla denna oro ska jag här och nu gå och lägga mig i helt acceptabel tid. Börjar jag inte knega förrän 11.30 bör det inte va problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback