Tillbaks i bloggosfären

Tre dagar på jobb har passerat ganska snabbt. Kanske inte just i stridens hetta, men om man ser till det totala har hela veckan gått fantastiskt fort. Det har blandats med den räliga ormen i diket (och att Linn numera har skrämt upp mig så att jag knappt vågar gå där i mina flipflop), Tomas skandalomsusade midsommartallrik med potatis och mjukglass, samt sura kunder i poolen som inte har gjort annat än att klaga och att gnälla. Det bästa är ju ändå att jag har fått oväntad ledighet imorgon, så om vädret fortsätter som detta blir det Lomma då med Chris.

Rent allmänt är livet just nu riktigt, riktigt underbart. Du gör mig så glad att jag inte vill göra något annat än att le hela tiden, och allting känns så bra att jag inte tror att det är möjligt. Men det är det, faktiskt så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback