Söndag

Så var det jobb idag och det blev lååånga timmar på Björnberget. När vi till och med får öppna båda kassorna i maten är ju läget ganska kaotiskt, men efter att ha ingått team och lyckats ro hem ruschen började det lugna ner sig något. Förutom stressen bestod dagen av att Linn kastade glasskartonger till höger och vänster (och rakt på mig), folk fortsatte lägga skulden på Marcus, jag och Linn går numera under benämningen Hönshuset och sen var det den sura tanten som gnällde på sin dunderburgare. Till slut var jag så trött att jag höll på att somna på GPn.

För de som är uppmärksamma har det väl knappast undgått att rapporten om pers.festen är och förblir borta. Det känns liksom inte längre aktuellt att dra upp det som hände för närmare en vecka sedan, och med tanke på att det finns bilder på både bilddagboken och Facebook får det räcka mer än väl. Ta en kik där, vet ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback