Slitet värre

Som jag tidigare hade befarat är smärtan i kroppen om möjligt ännu värre. Min nacke är ett smärtsamt kapitel som bara verkar tillta allt mer, och tidigare idag fick jag en inre syn om hur jag kommer att tvingas gå omkring med en nackkrage och be om en stänkare. Ungefär så här. Det kan inte bli mycket värre än så här.

Jobbet idag var riktigt slitet. Träningsvärken gjorde det nästintill omöjligt att skopa glass och fixa mjukglass, så tur var det väl att Filip fick komma ner och assistera. Dagens highs bestod av den nya affärsidéen i form av slush n' shake, det okontrollerade asgarvet mitt framför kunden och den illaluktande och något suspekta hörnan i poolen. Är det något animaliskt kommer jag inte att stanna där en sekund till!

I detta nu avnjuter jag (och sjunger med till) soundtracken till Mamma Mia-filmen som skickats av herr Andersson och minns tillbaka till Prince of Wales i London. Ett helt okej slut på dagen, och dessutom känner jag mig förkyld och förtvivlad och mår faktiskt inge bra. Det finns däremot inte någon tid till nån förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback