Fortsatt hektiskt

Denna dag har varit riktigt sjukligt effektiv. Dygnet startades redan 06.45 då jag något motvilligt stapplade upp ur sängen för att göra mig ordning och bege mig ner till bussen. Dagens första anhalt var Eslöv och körskolan för att jobba undan lite teori, och inom en mycket snar framtid hoppas jag kunna fixa uppskrivningen. Nu när inte skolan längre hänger kvar som en skicklig nedbrytare har jag ju äntligen tid att lägga ner mer energi.

Efter Eslöv blev det tåget till Höör för att sedan åka djurparksbussen upp till jobbet. Det var jag och en massa svenska, danska och tyska turister, och så fort jag kom till Björnberget visade det sig bli ännu en hektisk dag. Tredje dagen på raken som det varit riktigt stressigt, och ännu en dag som vi sålt för nära 36 000 i maten.
Anna var skicklig nog att ge sig själv bestående men i form av blåsor och skärsår, jag hackade sallad i en söndrig spann, vi fick en ny förmåga i form av nyanställde Johan och Linnea gjorde en ordentlig revolt och bestämde sig för att slå plus 200 i kassan. När dagen långt om länge var över rusade vi i full fart ut mot bilen, halkade i backen och blev sedan instängda i bilen. En alldeles vanlig dag på Sodexho Skånes djurpark.

Direkt efter jobb blev det tåget in till Lund för en vända bort till gymmet. Egentligen trodde jag inte att jag skulle ha tillräckligt med energi kvar för att palla något pass, men så fort adrenalinet började pumpa kändes det riktigt bra igen. Så här i efterhand har dagens bedrifter slagit hårt mot energireserven och det ska bli riktigt skönt med en god natts sömn. Dessutom får jag sovmorgon imorgon fram till nästan klockan tio. Jag tror det kan behövas.

Kommentarer
Postat av: Linda

jadu, se till att fixa teorin nu så kan vi köra ikapp sen ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback