Ett ögonblick i sänder

Så vart det poolen idag igen och det var en lugn dag som verkligen behövdes efter de senaste dagarnas stress. Framåt eftermiddagen fick jag hjälp av Anna (som efter mycket om och men hade skickats ner av en något motvilligt inställd Johannis som befarade att det skulle bli lika mycket snack och stim som om det varit Tomas och Linnea), och från den sekunden var det dubbelt träningsvärk och slitet. Jag blev ganska orolig å min kollegas vägnar då hon pga träningsvärken knappast kunde klättra upp för stolen och fylla på mjukglassmaskinen, men då jag själv klagade högljutt över smärtan i armen borta vid scoopglassen tror jag nog att vi drog jämnt. I övrigt hade Johannis skäl att vara orolig för snacket!

Ikväll är det planerat att jag ska sova tidigt. Imorgon bär det upp till Åhus direkt efter jobbet och på lördag är det dags för Here comes trouble att inta årets beachhandboll. Kom dit och supporta laget, vet ja!

Kommentarer
Postat av: Emilia

attans att jag inte vad ni hette förrän nu ;( då hade jag självklart sett en match eller två :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback