The Undefeated?

Det går verkligen upp och ner, allt det här med operationen. Idag har det inte alls gått upp utan snarare totalt och bara ner. Mycket därför sitter jag nu smått drogad efter de starkare pillerna jag var tvungen att ta för en stund sen, och mamma har mer eller mindre beordrat mig att inta horisontellt läge under täcket. Jag å min sida vet inte riktigt om jag vill det, för eftersom jag inte har så mycket andra valmöjligheter under dagarna än att ta det just lugnt så har jag fått det allt svårare att somna då jag faktiskt borde. Och allt lättare att vara vaken då jag inte borde.

I vilket fall läste jag igenom lite bloggar för ett tag sen, och med tanke på mitt utpräglade beroende av musiken fastnade jag för
Cecilias gör-ditt-eget-album-inlägg.
Hade jag varit musikalisk nog att satsa på en egen karriär hade mitt bandnamn och min platta sett ut ungefär så här. Nog för att jag gillar omslaget, men till namnet är jag lite skeptisk.

image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback