Stundande EM-kväll

Min formkurva fortsätter positivt. Idag var jag åter igen ute och övningskörde, och även idag lyckades jag undkomma motorstopp. Det gick faktiskt jäkligt bra, och idag vågade jag mig till och med på att lägga mig i rätt fil när det var dags att svänga. Fortsätter det så här ser det ju lovande ut.

Jag har också varit extremt ambitiös och målinriktad genom att sammanfatta dagens ranson av pluggandet inför provet i internationell ekonomi. Hade det inte varit för att ekonomi är så himla tråkigt så hade jag kanske till och med lärt mig någonting av det, men som det ser ut nu så känns det mest som om informationsbearbetningen har slagits på autopilot med noll kommunikationsmöjligheter mellan passagerarna och cockpit.

Om ungefär en timme bär det av till Ekströms för tjejmiddag och gemytligt samkväm. Matchen Sverige-Frankrike står i fokus, och det kommer verkligen bli en avgörande kamp för svenskarnas fortsättning i EM. Jag håller mina tummar för att Svensson är lika bra som han var i torsdags, att Ahlm och Jernemyr håller uppe sitt framgångsrika försvarsspel som kom att krossa islänningarna, att Larholm verkligen kommer upp till den kapacitet som han faktiskt har och att Kimsan fortsätter att ösa mål. Att sedan fransmännen får en extra dålig dag på jobbet skulle inte göra saken sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback