Square one

Kvällen hemma hos Patrik igår var riktigt ordentligt trevlig. Det lagades god middag, stämningen var på topp och i vanlig ordning urartade det hela i galna upptåg och den evigt gemensamma nämnaren. Det spelades Wii så det stod härliga till (även om jag simmade hellre än bra under Mario Olympic), samtliga inblandade blev ordentligt vimmelkantiga under napptävlingen (ja, Månsson föll till marken och jag blev förvissad om min egentliga smidighet) och det uppmättes skrattretande bidrag i samband med knäleken. Kort sagt var det en himla trevlig kväll, och det blev även en himla underhållande diskussion om kvinnliga företeelser i bilen hem med fröken Dahlqvist.

Idag var det dags för övningskörning med morfar, och faktum är att jag blev ordentligt överraskad av min faktiska skicklighet. Kanske handlar det hela om att jag äntligen insett vad som menas med dragläget (tidigare hade jag nämligen ingen aning, och ett tag trodde jag faktiskt att det var något utstickande föremål som det gällde att lokalisera), och idag lyckades jag undvika motorstopp, avverka raksträckor och till och med faktiskt att svänga. Jag tror att jag nått min fysikaliska topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback