Emo-stalkers

Ledsen, men nu kan jag inte slå bort det längre. Efter några dagars bevakning börjar det bli smått enerverande. Eller, egentligen är jag kanske bara överkänslig - men varför envisas ett gäng emo-killar från Västra Götalands-trakten och Värmland att ständigt bevaka min bilddagbok?
Dom verkar röra sig i flock dom där grabbarna. Den ena förärar mig med ett besök kl 05.39, nästa loggar in vid 07.26 för att 07.27 få sällskap av ännu en sargad konstnärssjäl, en något mer utpräglad sjusovare gör entré framåt 08.50 och följs upp vid middagstid av en från Jönköping.
Tre dagar har gått av min sjukskrivning, och om det fortsätter såhär så besannas mina farhågor. Jag kommer att ha på tok för mycket fritid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback