Stärkande självkänsla

Idag lyckades jag få ett blankt nej till att bli ett bekräftande ja. Inte mindre än två gånger. Det känns jäkligt bra när man kan gå in i en argumentation och framgångsrikt lyckas omsätta E.F.FF i praktiken (erbjudande, fördel och fördelens fördel för er obildade som inte gått Onlines ESEA-utbildning), och då jag under ett av dessa säljsamtalen fick mottaga generöst med beröm och lovord stannade leendet kvar på läpparna trots att Sköna Hem gick som det gick.

Tidigare imorse hade jag dessutom körlektion. Sanningen att säga så är jag riktigt tillfreds med min tillämpade effektivitet, och från och med idag kan jag även stoltsera med att kunna starta i motlut. Faktum är att jag blev så exalterad att jag alldeles glömde bort att stanna vid fyrvägsstoppet, men jag skulle vilja påstå att det är här som körskolebilarna kommer till sin fulla rätt. Fram till det att jag lärt mig ta kontroll över alla nya intryck och grejer man ska hålla reda på så känns det betryggande att veta att min körskolelärare kan kasta sig på bromspedalen om så skulle behövas. Antagligen är det betryggande för både honom och mig.

Kommentarer
Postat av: Linn

Det verkar som bade du o jag gor succe pa vara respektive nya arbeten! Maste va sodexho andan som lever sig kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback