Självgodhet som fan

Hemkommen från jobbet och löjligt exalterad. Kvällens säljpass styrdes upp av att det slängdes in en tävling som skulle ge utdelning i form av extra pengar, och den maniska tävlingsmänniskan inom mig väcktes genast till liv. När jag dryga timmen efteråt hade jag lyckats sälja åtta stycken Amelia-prenumerationer och hoppat in i bilen hemåt (och dessutom varit med om en minst sagt tumultartad upplevelse vid Statoil-macken med tjutande billarm som inte gick att stänga av) droppade det in ett sms från chefen. Summan av kardemumman var nämligen att fröken Bromèe hade gått upp i topp och vunnit kvällens tävling, och förutom den eviga äran (som, om jag ska erkänna, nästan väger tyngre) kommer det alltså även att trilla in lite extra pengar på min lönespecifikation. Jag är jäkligt nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback