Modeveckan, here I am

Efter återbesöket på sjukhuset fastställdes följande

  • från och med idag och en vecka framåt är jag ordinerad en penicillinkur som innebär att jag tre gånger om dagen ska svälja flera centimeterlånga kapslar, lite av ett impossible mission med tanke på att jag knappt kan svälja alvedon
  • med undantag för min beviljade despans att åka inom filosofin på fredag kommer min sjukskrivning att vara längre än beräknat. Hade det inte varit för att jag börjar bli sinnessjukt rastlös och att jag riskerar att halka efter ordentligt i skolan så hade jag mer än gärna hållt med om att det faktiskt är rätt skönt att bara vara hemma och ja, liksom bara vara
  • med tanke på ovan nämnda faktor så kommer jag ha ännu en vecka framöver då jag helhjärtat kan gå in för att läsa allt som står att finnas om kändisskvaller och annat lättvindigt. Faktum är att jag redan nu börjar känna mig psykiskt närvarande vid modeveckan i New York (är det skäl nog att uppdatera min Where-I've-been på Facebook?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback