Kvällens planer

Lördagkvällen är inledd med tacomiddag på Lindvägen, och snart stavas kvällen melodifestival och Singstar hemma hos Marina. I sista sekund tvingades Evelina lämna återbud, men jag är ändå övertygad om att jag ska kunna strida för att visa mina färdigheter på schlagerhitsen. Jag är faktiskt riktigt säker.
Förutom att varit extremt organiserad och sorterat ut i mejlen har dagens highs bestått av att jag har fått liv i den nya Ikea-lampan. Nu lyser Duderö upp och ger ett behagligt ljus här på rummet, och efter det att jag (förhoppningsvis inom det närmaste) har skaffat ny säng, investerat i en fondvägg och kastat ut det gamla datorbordet så tror jag att rummet kommer att kunna bli riktigt bra.
Som sagt, schlagerfeber står på schemat och ikväll tror och hoppas jag på Patrik Isaksson. Inte för att jag har hört någon av kvällens låtar, men på pappret är det han som lyser starkast. Långt starkare än Dunka-mig-gul-och-blå-Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback