Fredagsmys

Ibland är det jäkligt skönt att bara vältra sig i självömkan. Ibland är det dessutom fullt befogat, och idag gör jag det rättmätigt med att inleda fredagskvällen med ett långt och härligt skumbad. Faktum är att jag i detta nu trummar ikapp på tangentbordet till vattenkranens taktfasta rytm, och efter badet är planerna att bara fortsätta njuta.
Den vegetariska schnitzeln ligger på upptining, och då systrarna Bromèe har huset för sig själva lutar det mot en lugn hemmakväll med smoothies, Beck-maraton och alternativt OC.
Jag är inte bitter - nog för att du har förstört min kväll, men genom att inte gå in i något med för höga förhoppningar så riskerar man inte heller att bli allt för besviken. Och imorgon kommer det nya problem ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback