Fredag hela veckan

Tillbaka på snabbvisit i skolan och sedan var det fredag igen. Det känns bra att man börjar komma tillbaka igen och att cholesteatom-problematiken är på väg att gå över. Nog för att min hörsel för närvarande är på gränsen till obefintlig, men jag antar att bandaget gör sitt för att bidra till en isolerande blockad.
Det var i alla fall kul att träffa los compañeros igen, och även om Tozz förskräckt förstod att "det redan gått två veckor" måste jag säga att veckorna varit segare än segast. De första dagarna var väl okey, men efter första veckan började jag nästan att klättra på väggarna.

Som sagt var är det fredag idag, och det har blivit omkastade planer av många anledningar. Något frustrerat har jag alltså upptäckt att min fredagsunderhållning kommer att vara... absolut ingenting.
Tony Richardssons trikåer, Dermots svengelska och da Silvas mascara - är det någon som har tips om nåt roligare så snabbt: hojta till!

Kommentarer
Postat av: marina

du hade kunnat komma hit å bada jacuzzi med oss ;)

2008-02-08 @ 17:24:35
Postat av: malincatrin

Jag fick min skål i veckan och jag har inte fått någon räkning. Dock vart den rätt plastig och inget alls att ha på så sätt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback