Det går bra nu

Efter att jag och syrran låtsat vara flytta-hemifrån-objekt på Ikea (vilket inte resulterade i något annat än två nya fotoramar) var dagen D plötsligt kommen. Det var dags för anställningsintervjun, och med facit i hand gick det riktigt bra. Efter samtalet med den supertrevliga biträdande chefen hade jag framgångsrikt lyckats charma ledningen, och det gick till och med så snabbt och bra att jag redan på måndag börjar min karriär med en tre dagars grundutbildning. Jag fick alltså jobbet.

Här och nu har det börjat gå upp för mig att man verkligen håller på att bli en sån där vuxen individ. Detta är alltså mitt tredje jobb att införa till mitt CV, och förutom nyttig arbetslivserfarenhet så kommer jag äntligen att få en lite större månadsinkomst än vad CSN så blygsamt har att erbjuda. Hurra, vad jag är bra!

Kommentarer
Postat av: carro

nä, var har du fått jobb? på ikea?

2008-02-16 @ 20:59:43
Postat av: Linda

Haha, inte Ikea men på Online i Lund :)

Postat av: carro

va KUL! hoppas det går bra :)

2008-02-18 @ 13:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback