Kärlek i rektangulärt format

En av de bästa grejerna som införskaffades under resan i Asien (förutom erfarenhet, kunskap och en jäkla massa upplevelser) är utan tvekan boxen med Sex and the City. Länge hade jag gått och suktat efter boxen här på hemmaplan, men det rent hidösa priset i svenska kronor var way too much än vad min plånbok kunde tillåta. Bättre var det då att investera i Vietnam, och för ett pris på uppskattningsvis 45 kronor hamnade boxen i min ägo.

Med andra ord har jag hittat en räddning ur det mörka, trista vinterhalvåret, och det är precis vad jag behöver för att slå sönder all den dötid som jag fått på köpet i mitt liv som arbetslös. Jag tror nog att jag kan vänja mig vid denna tillvaro, i alla fall ett litet tag. Sedan kommer viljan att göra något mera produktivt snabbt ha tagit överhanden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback