...slå i glasen och låt oss lustiga vara!

Ja, nog blev det en rolig utekväll igår! Sjukt trevligt att träffa allihop igen, och även om det till en början inte var särskilt mycket folk som hade hittat ut i Eslöv (antagligen var alla bakfulla och jävliga sedan fredagens strapatser) så ordnade det upp sig till slut. Jag och Tozz begav oss ut på uppdrag med destination Grappa, och även om vår mission inte blev särskilt framgångsrik så träffade vi i alla fall på Danne och Jhuberly. Den sistnämnde unge mannen följde sedan med oss för att ansluta oss till dom andra på Gästgivaren, och sen blev det fortsatt shotrace och skitsnack.
Det var en urtrevlig kväll med goda vänner, och det var ett riktigt härligt välkommen-hem-firande för egen del.

Nu är jag mest jättetrött och jättesliten eftersom en viss herr Jönsson snarkade ganska högljutt hela natten. Att han sen skyllde ifrån sig och hävdade att det var jag som hade stört nattfriden är ju nästan bara löjligt. Alla vet ju att jag aldrig nånsin snarkar. Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback