Rise and shine?

Jag bloggar i pyjamas...ifrån köket! Ja jag erkänner, jag har nyss stigit upp. Imorse fanns det inget jordskalv som jag var tvungen att överleva och klara mig ifrån, och därför kunde jag omsätta motsvarande energi till att sova lite längre. Egentligen hade jag satt alarmet på nio, men eftersom jag insåg att min morgonstund hade missat allt det där med guld i mun bestämde jag mig för att snooza och sova vidare. Med facit i hand blev det en ganska lång snooze, men vad gör det när man ändå inte har nåt produktivt att göra? Imorgon däremot, då blir det uppstigning i ottan.

Ikväll blir det Evelina och Chris i Eslöv för lite förskönande ingrepp och social stimulans. Evve ska fixa mina ögonbryn (som blivit alldeles förstörda efter 2,5 månad på resande fot) och Chris ska få nån form av rastaflätor. Jag vet förstås inte riktigt om jag uppfattat det sistnämnda rätt, men håll till godo fram till kvällen. Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback