Den lilla svarta är min!

Idag har dagen tillbringats (och inletts) med en tur till Burlöv Center. Jag fixade julklapp till pappa, mormor fick oss alla att känna sympati på grund av morfars tv-ockupation, jag hjälpte mamma att vara smakråd och sen fyndades en kofta. Dessutom kändes Burlöv hyfsat minimalt i jämförelse med The Platinum och MBK, men sen är ju allting här hemma miljontals ljusår ifrån vardagen i Asien.

Framåt kvällen bar det vidare mot Lund för att träffa Evelina och Marina över en latte och lite skitsnack. Det är galet vad jag inser hur mycket jag har saknat alla människor under tiden jag vart borta, och det är så kul att äntligen ses igen och ta igen all tiden som vi missat. Ut över kvalitetstiden passade jag även på att investera i klänningen jag hängde undan på Chic o Chic igårkväll, och i och med detta är nyår numer räddad. Min svarta nyårsklänning är alldeles ljuvlig och alldeles, alldeles underbar, och iklädd glitter och glamour tillsammans med "den lilla svarta" kan ingenting gå fel. Det känner jag jävlar i det på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback