Saknat

Jag hade rätt i mina föraningar igårkväll. Det sjuka har blitt värre och idag är jag hemma ifrån jobbet. Har haft ont i magen och mått illa nu sedan ett tag tillbaka, och just nu känner jag mig bara så eländig som det bara är möjligt.

Skickade nyss iväg ett längre mejl till min värdfamilj jag bodde hos i Düsseldorf i höstas. Tyvärr kan jag stundtals vara ganska dålig på det där med mejlen - jag har åtskilliga gånger lovat mig själv att det är något som jag ska bli bättre på, och därför gjorde jag nu slag i saken och summerade de gångna månaderna och planerna för hösten. Har kommit på att jag saknar Jeff och Susanne ganska mycket, och jag minns tillbaka hur vi grät när det var dags att säga hejdå. Jag och Marina hade förmånen att bo hos den bästa och gulligaste värdfamiljen av alla, och även om vi stundtals höll på att frysa ihjäl i Whited-huset hade vi det ändå himla bra. Ibland saknar jag det bekymmerslösa livet i staden som benämndes "världens längsta bardisk".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback