Solo vino blanco, por favor!

Mixa tre tjejer med fix och förfest, starka shots på tåget, en 20-årsfest med en massa vino blanco, salsadansande peruaner, en massa latinos och svängiga reggaeton-toner till långt in på natten och du kommer ha det jäkligt tungt att jobba dagen efter. Jag var ett vrak när jag kom till jobbet imorse, men med tanke på gårdagens strapatser var det faktiskt värt det. Med tanke på att mitt spanska vokabulär inte är så särskilt stort och mest sträcker sig till fraser som "solo vino blanco, por favor" så var det just denna rad som användes som flitigast igårkväll. Dessutom har jag förstått att man inte bör stappla fram i klackar några längre sträckor. Nu vet man det till nästa gång!




Kommentarer
Postat av: Marina

haha,lärde du dig inte det nere i tyskland efter det långa vägen hem den där kvällen??? :P

2008-08-25 @ 21:50:49
Postat av: Linda

Nu när du säger det så minns jag hur det ligger till. Nåja, man kan aldrig nås av livets stora insikter allt för många gånger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback