Siesta?

Hela denna dag har varit lugn. Jag har hunnit med att både ta det lugnt och fixa till såna praktiska grejer som bara måste göras. Jämfört reseförsäkringar, svarat på mejl, bekräftat anmälan till utbildningen i föreningsutvecklande som jag blivit handplockad till från SkHf och plöjt igenom nyheter.
Dessutom fick jag ett samtal från The Studio om gratis fotografering och sminkning. Nadja hade vart där förra veckan och satt upp mig på gratislistan, och här och nu finns en preliminärbokning för tisdag nästa vecka. Är det någon som är sugen på att hänka på och uppleva lite kändisplåtningar är det bara att hojta till. Det kostar inte en krona!

I detta nu blir det återgång till böckernas värld. Är just nu i full färd med Gossip Girl-serien och har fullständigt fastnat. Läste ut första delen av serien igår och har nyss påbörjat bok nummer två. Hur har jag kunnat missa?!

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha men ja hur har du kunnat missa GG? jag läste böckerna innan dom ens fanns översatt till svenska så jag läste dom på engelska 8D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback