Tisdag

Idag har det varit en ganska slapp dag. Man börjar märka nu att det faktiskt håller på att gå mot sitt slut - det är mindre än två månader kvar och åtminstone en dag i veckan är vi mer eller mindre lediga.

Dagen handlade till största del om dansuppvisningen med Evelina, inställd medicin och en halv lektion i danska. Imorgon är allting inställt utom samhällen, men plikttrogen och ambitiös som man är blir det väl till att pallra sig iväg till lektionen ändå. På eftermiddagen blir det ju shopping med Klimpen, och efter en snabb koll i Sibas reklamutskick såg jag till min stora glädje att min dator (jag kallar den min eftersom den snart kommer att va det) var nedsatt med tusen kronor. Det lutar mot en investering imorgonbitti, mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback