Kontentan av en måndag

Glöm det där jag sa om att renskriva medicinarbetet. På något vänster har det i vilket fall som helst inte alls blivit av. Antagligen mest för att jag har haft en himla massa annat som påkallat min uppmärksamhet, och ännu lite mer för att det hela tiden dykt upp grejer som satts i första rummet.

Imorgon ryktas det om att våra studentmössor ska komma. Jag är lite skeptisk eftersom Mickes uteblivna inbetalning förmodligen satt käppar i hjulet för hela leveransen, men trots allt vill jag vara optimistisk. Är det så att dom kommer imorgon kommer det att kännas riktigt bra. Jag är helt införstådd med att det är ungefär en sextio dagar kvar tills den faktiskt ska användas, men det hade i alla fall känts bra att bara ha den.

Då första halvans morgondag i stora drag kommer innebära projektarbetsutställning för de som har något att redovisa kommer jag att välja att kasta om schemat en aning. Mitt projektarbete hade jag ju avklarat redan i september, och därför kommer morgonen att inledas med frukostdejt med E. Vi behöver ta igen förlorad tid i betydligt större utsträckning än vad biblioteket på Berga behöver mig som åskådare. G'night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback