Invigningen av HP'n

Här och nu inleder vi den nya eran. Från och med nu är det jag och min HP mot resten av världen, och förhoppningsvis ska man även i fortsättningen kunna se fram emot läsvärda och rogivande blogginlägg.
Just nu trivs jag som fisken i vattnet, för även om laptopen grävde stora hål i min plånbok så var det i vilket fall en nödvändig investering som med allra största sannolikhet kommer att generera i högkvalitativ IT-teknologi. En dator är ju inte precis något som man köper varje dag, så mycket därför har gårdagens inköp förvandlat mig till ett barn på julafton. Imorgon efter skolan får jag professionell assistans av M som ska hjälpa mig att installera några nödvändiga program, och fram till dess får jag förlita mig på underhållning i form av Kungen. Dessutom vankas det filosofiprov imorgon fredag, så vid närmare eftertanke blir det inte mycket av det där kungenspelet. I detta nu borde jag faktiskt dra mig tillbaka - Descartes, Locke och Berkeley påkallar min uppmärksamhet och verkar inte vilja tystna. Bis dann.

Kommentarer
Postat av: Anonym

M?

2008-04-17 @ 18:48:06
Postat av: Linda

M som i Marina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback