Hello sunshine

Det soliga vädret fortsätter att hålla i sig, och efter att merparten av dagen inneburit svinlång uppsatsskrivning i dom svenska nationella var det riktigt härligt att runda av med en eftermiddag i solsken. Efter körlektionen mötte jag nämligen upp Hägerklint för att njuta av vårvädret på torget, och väl där träffade vi på Emelie och Patrik. Emelie var precis på väg mot flygplatsen och Malta, vilket fick min reslust och avundsjuka att tillta drastiskt. Det är ju liksom inte så att jag hade tackat nej till att åka iväg sådär en vecka eller två, men istället för att deppa sönder väljer jag att uppskatta vårvädret och ständigt blicka framåt. Idag investerade jag förresten i en bastkjol, så nu är uppladdningen inför samban officiellt inledd. Det är ju egentligen inte så långt kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback