En tämligen nybakad nittonåring

Efter en himla massa klödd med bloggen och att jag under flera dagar nekats åtkomst har jag nu hittat tillbaka. Som om inte det vore nog har jag även hunnit investera i en skärbräda, mött vårens sköna solstrålar och blivit ett helt år äldre.

19-årsdagen innebar förutom en del presenter, gratulationer och firande även byte till sommartid, och mycket därför hann dagen passera innan jag knappt hunnit reagera. I övrigt så vägde ju firandet både i fredags och lördags upp det hela, så då jag framåt elva på kvällen (då den ju fram tills nu egentligen varit tio) kändes det så pass förvirrande att jag nära befarade att det var åldern som gjorde sig påmind om sin ankomst. Kan hända så var jag fortfarande sliten efter lördagkvällens bowlingbravader i Landskrona också, för den kvällen innehöll det mesta blandat med alkohol i baren.

Som sagt var så är våren kommen på allvar här denna veckan. Det är så skönt att det börjar bli ljusare nu om kvällarna, och då jag igår eftermiddags tog en promenad vid Lundagård innan jobbet kändes det fett underbart att bara spatsera runt och insupa vårluften. Skulle det nu mot förmodan komma mer snö så tror jag att jag kastar in handduken och går i ide under täcket för gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback