Den sjuka lördan

Det visade sig att jag inte hade behövt oroa mig för högskoleprovet. Eller också hade jag oroat mig så mycket att det orsakat permanenta skador på mitt hälsotillstånd. Igårkväll visade tempen på 39 graders feber, och tillsammans med denna och min hidösa huvudvärk stupade jag i säng så fort jag kommit hem från turen till Nova. Imorse hade febern stigit, och då jag på grund av min smärtsamma huvudvärk inte ens klarade stå upp återstod inget annat än att skjuta fram högskoleprovet till hösten och istället somna om.

Trots att jag ägnat större delen av dagen till att sova verkar varken febern eller huvudvärken vilja ge med sig. Att ligga sjuk och jävlig är nog bland det värsta man kan vara med om, och med tanke på att huvudvärken har fått fritt spelrum under hela denna veckan kan man tycka att den snart borde ge sig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback