180 minuter i Asics

Efter en krävande vecka är det äntligen helg och dags att blicka fram mot en om möjligt ännu tuffare vecka. Därför kommer min helg att handla om att ladda batterier och att plugga satan, men framförallt ska jag se till att ta igen all sömn som gått förlorad de senaste nätterna. Eventuellt och om tid finns ska jag också hinna med en storstädning av mitt rum, men då jag själv trivs mycket bättre med min stökkammare än vad min kära moder verkar göra så känner jag samtidigt att det är ett problem som faktiskt kan vänta. Just nu ligger prioriteringarna på annat håll, och i detta nu toppas listan av sömn och OTH. Kanske vid närmare eftertanke i omvänd ordning, för då mina tilltagande koncentrationssvårigheter bara blir värre finner jag det lämpligt och viktigt att inom en mycket snar framtid uppsöka sängen och herr Blund. Imorgon blir det en jobbig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback