Tidsfördriv på msn

Woody säger:
- Men OC är fan bara skit...
Linda - en allvetande pyssling säger:
- Skämtar du?!
Woody säger:
- Nej det gör jag inte. Gör du som alla andra och se på ett program om rika snorungar från USA som har "problem" med saker och ting här i livet - you go, girl!
Linda - en allvetande pyssling säger:
- Men sluta! OC är ju typ den bästa ungdomsserien någonsin!
Woody säger:
- Haha nejdu, eller kanske, men i så fall borde all ungdoms-tv läggas ner för det är så jävla pinsamt. Samma som One Tree Hill; jag kan inte låta bli att skratta åt så rövknullade tv-tittarna blir med allt smörande och bestämda ideal och problem som manusförfattarna kommit på.
Linda - en allvetande pyssling säger:
- HAHA lägg av! OC och OTH är ju så sjukt bra, och jag mår så bra av det!
Woody säger:
- Ojojoj, nu förkortar man det också! Men ja, se du på det, det får du gärna göra. Jag sågar det ändå med tanke på att jag tycker det är roligare att kolla på målarfärg som torkar samtidigt som en blomma ska växa...
Linda - en allvetande pyssling säger:
- Vilken tur att jag har överseende med din bristfälliga kunskap...
Woody säger: 
- Så bristfällig kunskap och åsikter har gått och blivit samma sak? Nobelpris på den, Alfred Bromèe - vi skickar upp dig till Stockholm redan nu!

Kommentarer
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Trevlig kväll! Sov gott
♥ ♥ ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback