Ring, ring - bara du slog en signal

Befinner mig för tillfället mitt uppe i filosofiläxan bestående av den drygt 30 sidor långa dialogen om duglighetens definition mellan Sokrates och Menon. Egentligen är jag alldeles för trött för det här, men på något vänster lyckas jag ändå plocka fram tillräckligt med energi för att (åtminstone försöka) genomföra det.
I övrigt har eftermiddagen, förutom hemkomsten från skolan, inneburit en hel del telefon med Emmi. Det är fantastiskt egentligen vilken positiv energi det ger att prata med någon som är en så betydande del av ens liv. Ibland behöver liksom samtalet i fråga inte ha något egentligt syfte, utan kan lika gärna bestå av till synes orelevanta ting som ändå ger upphov till det verkligt viktiga i livet. Jag behöver dig, och jag behöver det.
Om drygt en tjugo minuter kommer Månsson och Carlberg och plockar upp mig för vidare färd mot Hörby och supporterskap till tjejernas fotbollsmatch.
Därför bjuder jag på denna.

image72

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att ngn betyder ngt för dig...

2007-09-26 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback