Play it by the ear, please!

Det har varit lite av en berg-och-dalbane-karusell idag. Inledde dagen med att sitta två timmar i väntrummet på akutmottagningen på ÖNH, vartefter jag slutligen kom in och fick domen fastställd. Eller egentligen, fick jag det? Sanningen att säga gjorde inte dagens besök mig särskilt mycket klokare på någonting - antingen är det bara något tillfälligt, bortsett inflammation, eller så är det (tyvärr något mer troligare) benrötan som kanske är tillbaka igen. Jag antar att jag får mer rätsida på det hela på återbesöket hos Sven Lindberg den 21 september, men jag ser verkligen inte fram emot det. Var det något som jag minst behövde för tillfället så var det ett besked som detta. Har jag maximal otur så missar jag allt det som jag sett fram emot med denna hösten. Utlandspraktiken, handbollssäsongen - allt kan vara hotat. Låt nån högre kraft göra att det inte blir så.
För att ytterliga spä på dilemmat kan jag förtälja att förkylningen nu har fått ett ordentligt och stadigt fotfäste. Hej hopp och goddag yxskaft, men jag har i alla fall varit otroligt effektiv och lyckats färdigställa en stor del av projektarbetet denna afton. Jag antar att det var det tidigare välkomna bubbelbadet som tinade upp mina hjärnceller och fick dom att gå på högvarv.
Imorgon bär det av på roadtrip till helylle-Svenssons shoppingmecka i Ullared. Uppdatering och redogörelse dyker upp allt eftersom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback