Nattnattnattnattnatt

Jäklar. 03.21. Jag börjar jobba om typ 8,5 timmar. Har nyss käkat macka med lots of keso. Mack and keso. Sandwich. Smörgås men ej smör. Gås?!
Jag ångrar. Jag pallar inte med nåt jävla jojo-system. Jag vill ha tryggt, stabilt och säkert - men jag har sabbat mina chanser hos en annan för länge sedan och det kommer alltid vara så. Punkt slut och nothing's gonna change it liksom. Fucking depressing. And fucking dry in the mouth. Törstig som fan men närmaste vattnet är sjukt långt iväg. Vin får kompensera. Kompensation som ikväll. Men fy fan vad jag blir avskräckt, och fasen vad sjukt.
Emmi, mot männen i skidbacken. Dom med tyrolerhatt, dom som är så långt ifrån svenska helylle Svensson med gruppmentalitet och jag-öbryr-mig-bara-du-eller-vi-bryr-oss-tillsammans-bara-ikväll-whatsgoinon-och-allting-annat-shit. För det är sånt som jag är trött på, och jag vet att sista tåget har gått för länge sen. Stationen får vara kompensation med bara passerande. Och som bara blundar. Blint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback