Musik non stop

Läste några rader skrivna av en av mina numera kontinuerligt besökta bloggare, vilket fick mig att totalt snöa in mig på ämnet i fråga. Kanske bidrar min uppdragna huva på EM-tröjan även det till att sambanden drar ihop sig och leder till att spekulationerna drar igång. Vad vet jag. Frågan som upptar majoriteten av min energi och intelligens för tillfället är nämligen av den tyngre kalibern. Frågan är följande: vilket skulle vara mitt personliga main theme?
Inte vet jag om mitt liv är tillräckligt dramatiskt och spännande för att överhuvudtaget få innehålla ett sådant, men det är ju åtminstone kul att leka med tanken. Jag känner för något pulshöjande. Något glatt. Något vackert. Något triumferande. Något livligt. Något euforiskt. Nåt gammalt, nåt nytt, nåt lånat, nåt blått. Något spirituellt, och något instrumentalt.
Vilket skulle vara ditt main theme?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback