Många bollar i luften...

Nu är det dags att plocka fram de gedigna tyskkunskaperna igen, det är dags att putsa av den gamla beprövade "aus, bei, mit, nach, seit, von, zu" och det är dags att återigen tampas med perfektformer och dativändelser. Nu drar verkligen Düsseldorf igång på allvar, och jag är mitt uppe i författandet av Lebenslauf och CV.
Håller för tillfället på att ringa runt i mitt kontaktnät för att ange referenser, och har alldeles nyss pratat med Tina som även kunde avslöja att stora grejer är på gång inom SkHF på arrangemangssidan. Med anknytning till EHF. Jag ser fram emot att höra mer om det snart!
Tillbaka till tyskbearbetningen, är det studiedag så är det.

Kommentarer
Postat av: emelie

Oooh Linda nu blir jag nyfiken vad säger EHF?=)

2007-09-19 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback