Lägesrapport fredag

Glädjande besked ifrån ÖNHs legitimerade Sven Lindberg. Läget med örat är positivt glädjande, och det är således icke aktuellt med en tidigare operation. Förutom lägesrapport och kontroll fick jag även stå till tjänst med dokumenterande fotografering inför redovisning av s.k. önskvärda resultat. Dock lyckades mitt öra inte riktigt fastna på bild, och kanske var hans bortförklaringar om bristfällig utrustning bara ett slags substitut för uteblivande av den smärtsamma sanningen. Eller nej, nu märker jag att jag glider ifrån ämnet. Den röda tråden. Den gemensamma nämnaren. Någonting som håller ihop helheten.
Efter sjukhuset bar det av till Nova, och där blev det traditionsenlig lunch med mamma på Espresso House. Det hanns även med inköp av kvällens outfit, samt några reafynd och alltid så användbara accessoarer. Dessutom sprang jag på Sara inne på Håkanssons, vilket var mycket trevligt. All lycka på matchen imorgon!
I detta nu är jag mitt uppe i friserande och iordningställande av kvällens utstyrsel. Snart väntar nämligen 19-årsfirande med girlsnight hos Månsson följt av utgång på Stenssons. Det ska bli en livad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback