Ett gediget Kodak-ögonblick

Idag ägde SP3Cs fotografering rum, och klassens tjejer stormade Evelinas hus för att fixa sig iordning till oigenkänlighet. När vi sedan mötte upp grabbarna på Röda blev det ett mångkulturellt virrvarr som resulterade i ett ärevarv genom Bergas korridorer innan det slutligen var dags att posa framför kameran. Det är så det är; tre år på den internationella profilen sätter sina spår - integrationen har lyckats!
För övrigt kan jag meddela att jag råkat ut för ett ordentligt klavertramp idag. Med risk för att framstå som en jubelidiot kan jag avslöja att jag nätt och jämnt hann hoppa på tåget från Eslöv förrän jag panikslaget insåg att jag inte kunde hitta mitt busskort, vilket fick till följd att jag efter att ha vänt ut och in på hela träningsväskan utan vidare resultat tvingades betala en straffavgift som sved ordentligt i min dagstänkta budget. Och ska man snabbspola bandet ytterligare ett snäpp landar vi vid den tragiska insikten att jag inte kunde komma till Oxie. Linda Bromèe i ett nötskal - goddag yxskaft.

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback