Du hektiska måndag

Idag släppte Kent sin efterlängtade nya singel Ingenting, och jag är redan frälst. Jag känner en underbar glädje i hela min kropp och själ, och frågan är om den inte är snudd på perfektion?
I övrigt har dagen inneburit möte med Malmö Borgarskolas internationellt ansvariga i fråga om utlandspraktiken, och datum för de tre veckorna i Düsseldorf är äntligen fastställda. Nu börjar karusellen att rulla igång, och många bollar är i luften. Just nu är det av största prioritet att sammanställa mitt CV på tyska, att författa ett personligt brev och att ringa upp referenser och få klartecken om deras godkännande. Detta kommer att bli en upplevelse utöver det vanliga.
I skrivandets stund, klockan 23.41, är även ångesten över projektarbetet äntligen över. För bara någon sekund sedan skrevs de sista avslutande raderna av den slutliga utvärderingen klart, och denna långa och arbetsamma afton är således till ända. Nu är det upp till bevis imorgon huruvida de otaliga timmarna har givit önskat resultat. Spänningen är olidlig, och jag är trött som ett djur. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback