Dagen D

Stekdebuten på Sodexho är avklarad, och hör och häpna - med lyckat resultat. Dagen som jag så naivt legat sömnlös och oroat mig inför i flera veckor innehöll inte alls några av de hemskheter jag så skräckslaget funderat ut, utan var på det hela taget en ganska gemytlig upplevelse. Dessutom var det en väldigt lugn dag. Det mesta handlade om prat, ståhej och GP.
Efter jobbet bar det av in till Lund och bio med syskonen Andersson. Kvällens filmupplevelse var det Shrek som stod för, och det var en riktigt nöjsam stund i biomörkret. Skrattsalvorna duggade tätt, och sekvensen då Shrek och Artie hade ett seriöst och känsloladdat samtal som plötsligt avbröts med stämningsmusik i form av That's what friends are for fick mig nästan att tappa andan av skratt. Mer Shrek åt folket, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback