Under lördagsproblematiska förhållanden

Gott folk, ett smärre missöde har inträffat i det Bromèeiska residenset på Lindvägen 13, 240 35 Harlösa. Min förkylning har nämligen urartat och kopplat ett ilsket grepp om mina stackars stämband, och rösten är numera så nära bristningsgränsen att den inom en mycket snar framtid kommer att kollapsa enligt äkta målbrottsmanér. Herregud, jag blir som en man när jag är förkyld. Det enda som hjälper just nu är ständig repeat av tonerna från Bullets med Tunng, följt av en promenad iklädd en gigantisk och värmande sjal i det soliga höstvädret. Följ länkens klara budskap, men ignorera min mors åsikter om att låten skulle vara "alldaglig och banal". Njut. Låt dig ryckas med. Smila. Le. Nanananananana.

Kommentarer
Postat av: Linn

även min förkylning har valt o urarta.. idag e de iof ok, men igårnatt.. efter sjungandet (öh kraxandet) så valde min röst att totalstrejka o inga ljud kom längre fram... o som om inte de skulle va nog.. nu har även mitt högra öra valt o joina sjukdomsfallen...tusan också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback